CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR, KTÓRY NIE SPEŁNIA MOICH OCZEKIWAŃ LUB PO PROSTU MI SIĘ NIE PODOBA ?

Oczywiście. Możesz zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny poprzez wysłanie go Sprzedawcy w terminie 10 dni od daty jego odbioru.

KTO POKRYWA KOSZT WYSYŁKI ZWROTU TOWARU ?

Dostarczanie towaru do siedziby firmy, odbywa się zawsze na koszt Klienta. Sprzedawca nie odbiera paczek wysłanych na jego koszt i za pobraniem.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ TOWAR ?

Dokładnie opisany tryb i sposób reklamowania otrzymanych towarów znajdziesz w Regulaminie.

CZY ZAMÓWIENIE MOŻE ZOSTAĆ WYSŁANE POZA GRANICE POLSKI ?

CZY ZAMÓWIENIE Melano Polska MOŻE ZOSTAĆ WYSŁANE POZA GRANICE POLSKI ?

CZY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA MOGĘ ZMIENIĆ SPOSÓB DOSTAWY ?

Po złożeniu zamówienia i wybraniu sposobu dostawy nie ma możliwości jej zmiany.
Showing 1 to 5 of 13 (1 Pages)